Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 11:39   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Ja. Og det synes.
Jeg har inntrykk av at de lederne som har vært i denne tråden virkelig gjør en god jobb. Og da håper jeg virkelig ikke dere tenker at det som sies om dårlig lederskap og oppfølging ved sykdom er anklager rettet mot dere. Det er jo kanskje noe av problemet generelt sett? At de som deltar i samfunnsdebatten er de som er engasjerte nok til å feie grundig for egen dør.

Jeg har flere ganger i denne tråden tenkt at det virker som om dere er utrolig gode ledere å ha når man er syk. Det er bare det at det er et problem at ikke alle ledere er slik. Og det problemet er helt reellt.

Men sånn blir det kanskje lett. At samvittighetsfulle arbeidstakere og ledere sitter og diskuterer engasjert, mens de som virkelig står for mye av problemet ikke er med i debatten i det hele tatt?

Det tror jeg du traff spikeren på hodet. Er det ikke ofte sånn da? At de som faktisk burde ta ting til seg, og tenke litt igjennom hvilke valg de gjør, er helt døve for slike diskusjoner fordi de ikke oppfatter at det gjelder dem også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.