Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå har husverten fest igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 02:07   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Nå har husverten fest igjen

uten og si i fra til oss først.

Han har våknet 3 ganger siden halv 12.
Jeg snakket med han om dette to ganger i jula , at om han skulle ha fest, så måtte han si i fra. Sånn at jeg om ongen kunne dra til foreldrene mine å sove. Fordi han kom til og våkne uansett.
Han har aldri sakt i fra, en gang fant jeg det ut via fb, og da sente jeg meld og sa at jeg dro til foreldrene mine, så han fikk bråke fritt.

I tilegg går folk feil, de tror han bor nede, så bare i dag har jeg jage folk ut to ganger, som skulle på fest til han. Og det er ikke første gang dette skjer.
Dette har jeg også tatt opp med han.

Det er gaske lytt ovenifra og ned, og stua hannes er over soverommet våres.
Så det trampes og bråkes.
I tilegg er soverommsveggen rett attme trappa, så folk tramper i trappa, og bråker å hyler uttfor huset.
Jeg ba han si til folk at de ikke må oppholde seg i trappa om de går ned og røyker.
Jeg har to ganger vært å snakket til noen jenter som sto i trappa å lo, hylte,å gnålte.
Jeg hørte hun ene visket"fettkjærring" etter meg når jeg hadde snakket til de for andre gang og ba dem forsvinne fra trappa.
Og jeg er sikker på at det var en av jentene som trampe hardt over gulvet med vilje rett etterpå.
Da våknet Håkon på nytt.

Jeg føler meg jo som den sur kjærringa som sender meldig å ber han være mere stille. så jeg orker ikke. Folk tramper uansett
:gahh:

Måtte bare klage litt. I tilegg så skal festen avsluttes snart, da skal alle ned trappa sammtidig, da blir det prating,roping rett uttfor soverommer mens de venter på taxi
ååhh å da kommer han til og våkne igjen.

Er det ikke normalt å gir beskjed til leieboerne som har en baby, at det blir fest?
Spesielt når jeg har tatt det opp med han etter vær fest, og jeg har klaget under vær fest at han må be folk holde seg unna trappa og heller bruke verandaen. Han vet at jeg drar til foreldrene mine vist han sier i fra, i stede for å høre på bråket.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.