Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Smurfen pusser opp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 20:33   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smurfen pusser opp

Har begynt å få tatt noen bilder, og er sånn nesten ferdig har en benk igjen og beise og stolten til minstemann skal også bli sort, samt at møbla på rommet til unga skal byttes ut og fornyes med beis eller spraylakk på møblene men her er begynnelsen.

Stua før

Stua nå

Her kommer det også flere bilder, av "andre" delen av stua men må bare få tatt de først.

Rommet som unga hadde før og som er mitt nå
Før bilder

Rommet mitt nå

Rommet som var mitt før og nå er unga sitt er under bearbeidelse med utskiftning av møbler og fornying så der kommer det bilder etterhvert

Disse cdstativene var furu før, bildet som står der var brunt med gullstripe på og alt dette er sparylakkert.

Sist redigert av Smurfine79 : 28-01-10 kl 15:37.
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.