Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger BH-ekspertise!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 22:25   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger BH-ekspertise!

Altså. Etter å ha blitt grundig opplært her på FP, endret jeg for et par år siden BH-størrelse fra 80D/E til 75F. Og oppdaget gleden ved å ha en BH hvor ikke bare skuldrestroppene gjør jobben. Men, etter ganske kort tids bruk, må jeg alltid feste de på innerste hakk. Og i skrivende stund sitter jeg med en splitter ny BH, på innerste hakk, som IKKE sitter godt inntil ( ).

What to do? Inn i omkrets og opp i cup, igjen? Må jeg gå og få målt (det kjipe da er at da må jeg punge ut for en BH som koster det firedobbelte av de hos Bravissimo)? Det virker absurd at jeg skal ha 70 rundt, for jeg er over 80 cm rundt, tror jeg, og ganske kraftig. Bruker str 42/44 på overkroppen, som regel. Er en 70G BH større i omkretsen enn en 70F?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.