Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 19:53   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?

Opprinnelig lagt inn av mamsen3, her.

he he har faktisk jobbet som senterleder for kjøpesenter, og dermed planlagt aktiviteter og liknende for senter / butikker. ...De fleste produkter er et resultat av et ønske fra en definert målgruppe.

Jeg har jobbet med markedsføring av Valentine før de fleste kjøpesentre hadde tenkt tanken på denne dagen. Det var en bevisst politikk for å skape et marked her i Norge. Produktene kom da ikke som ønske fra en definert målgruppe, men som et tilbud til en definert målgrupe ut i fra analyser av markedet.

Det at mange har kastet seg på må bety at folk lot seg påvirke.

Selv feirer jeg ikke Valentine. Det er ikke blant de merkedager jeg har noe personlig forhold til.
Fastelavn feirer vi siden fastetiden er en viktig tid for oss og vi liker fastelavnstradisjoner.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.