Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mat vi forbinder med besteforeldrene våre

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 18:12   #11
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat vi forbinder med besteforeldrene våre

Mormor lagde reinsdyrstek, lammestek og noe hun kalte dyrestek, vet ikke helt hvilket dyr det var, også lærte jeg å lage blandaball av henne. Varm sjokolade laget av Dronningsjokolade fikk vi også. Hun bodde hjemme til hun var nesten 97 år, så på slutten lagde hun ikke så veldig avanserte saker, men hun serverte alltid noe når jeg kom, og da som regel et laksesmørbrød.
Farmor lagde reinsdyrstek, kålruletter og tomatsuppe, Sherrypudding til dessert.
Min grandtante lagde kokt torsk og stek av alle slag, også lærte jeg å lage verdens beste karamellpudding av henne.
Lager ofte Lammestek og blandaball, kålruletter tror jeg aldri jeg har laget. Karamellpudding er min faste dessert til selskap, men Sherrypudding har jeg bare lagd et par ganger.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.