Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva gjør man? (stryking av husbondens skjorte)

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 22:27   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør man? (stryking av husbondens skjorte)

Når det siste mannen sier før han springer ut av dørene for å gå på jobb er: "Pokker! Denne skjorta må strykes mens den er fuktig, men det rekker jeg jo ikke nå!"
Er det da meningen at jeg skal ta hintet og stryke skjorten hans?

Om jeg så tenker at jeg får prøve meg på ting jeg ikke kan, og så setter i gang å stryke denne skjorten, på 3, som er det jeg pleier å stryke bomullsstoffstykker med (og det er det eneste jeg noengang stryker).
Bør jeg da innta en lettere hjertelig holdning når han kommer hjem og si "Se kjære, jeg gjorde det for deg! " Og late som om jeg ikke ser at stoffet er mistenkelig blankt og sømmene litt utflytende?

Eller kan han takke seg selv som ikke rakk å stryke skjorta si (fordi han måtte hente meg på jobb )?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.