Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny iPod - hvilken?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 22:30   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny iPod - hvilken?

Har 8GB Nano fra før, som jeg deler med niåringen, men nå er det på tide å skille, siden musikksmaken vår ikke er helt identisk og jeg er lei av å bla forbi alt det som ikke interesserer meg. Tidligere har det vært ett bruksområde: trening. Nå er det dukket opp ett til, og jeg ser for meg at dette kommer til å bli det dominerende framover. Vi har nemlig kjøpt en Geneva Lab med iPod-docking, uten cd-spiller, så jeg tenkte å slutte å kjøpe cd-er, og legge inn de cd-ene vi har (vel, kanskje ikke riktig alle) på iPod-en og kjøpe ny musikk via iTunes.

Til denne bruken bør vi vel kanskje ha minimum 16 GB, cd-samlingen er ikke så stor, knappe 200 cd-er, kanskje? Men hvilken modell bør vi gå for? Nano, Touch eller Classic? Jeg hadde en iPod Mini før, så det gjør ingenting om det er litt stort, tungt eller klumpete selv på joggetur.

Takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.