Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ta vare på venner …

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 23:26   #16
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å ta vare på venner...

Selv om hverdagen er travel så prøver jeg å ha masse kontakt med mine venner.
Min aller beste venninne har jeg hatt hele mitt liv (vi var naboer og er født med 3 ukers mellomrom). Hun har nå tre barn som er nesten jevnaldrende med mine og vi treffes ofte. Vi feirer nyttår og 17 mai samme, har reist på ferie og hytteturer sammen, vi går i barnas bursdager og ellers på besøk med jevne mellomrom. Venninnen min og jeg har også flere felles venninner som vi treffes hos.
Ellers så er vi 7 venninner fra barneskolen som har fast treff 4 ganger i året. Så har jeg to "syforeninger/klubb" som jeg går fast i hver 3-4 uke. Så treffer jeg gjengen jeg delte rom med på barsel da jeg fikk eldste fast 4 ganger i året. Går også i barselgruppe med eldste ca 1 gang per mnd. Mellomste sin barselgruppe treffes også enda. Da har vi treff annenhver gang med og annenhver gang uten unger.
Har også treff sammen med tre andre jeg traff da jeg fikk minsten. Vi hadde alle barn på nyfødtavdelingen. Vi traff hverandre jevnlig da vi var i permisjon, men nå prøver vi å få til en 4-6 treff i året i allefall.
Og en annen venninne har jeg felles strikke/hekle interesse med. Så vi treffes gjerne på sparket en og annen kveld og strikker og babler.
Vi prøver også å treffe venner/finne på noe sammen med venner og barna deres i helgene .
(noen som synes jeg er sosial .......ja jeg er det)

Sist redigert av Senna : 27-01-07 kl 12:00.
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.