Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kyllingnuggets

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 18:58   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kyllingnuggets

Jeg lagde mine egne kyllingnuggets i dag og juhu! så godt! Ungene åt så det tøt ut av ørene på dem. Jeg skar noen halvfrosne kyllingfileter i små biter. Jeg hadde ikke egg så i en bolle hadde jeg et par dl melk, 1 ts salt, 1/2 ts pepper. Hadde jeg hatt egg, ville jeg byttet ut den ene dl. melk med ett egg. I en annen bolle hadde jeg en neve sesamfrø, en neve strøbrød og et par never knust cornflakes. I tillegg finhakket jeg en liten osterest, kanskje 50 g gulost og hadde oppi.

Jeg la alle kyllingbitene oppi melkeblandingen og videre oppi strø-blandingen. Jeg klemte fast strøblandingen slik at det ble ganske mye utenpå. Så stekte jeg bitene på begge sider i rapsolje og lot renne av på kjøkkenpapir.

Jeg er bombesikker på at dette funker til fisk også.

Jeg serverte makaroni, gulrøtter, maiskolber og sukkerterter til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.