Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 10:11   #11
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Jeg har flyttet mye under oppveksten, og har bodd både i fjellbygd, småby og 'storby'.
Jeg tror ikke størrelse eller beliggenhet spiller noen særlig stor rolle for at oppveksten skal regnes som bra. For barn er nedslagsfeltet rimelig begrenset, og det eneste som spiller noen rolle er de umiddelbare omgivelsene - hjem, skole og nærmiljø. Om de dras med på samme nærmiljøaktivitet som klassekameratene, eller om foreldrene skysser barna på tvers av byen for å delta på en nøye utvalgt aktivitet kan være hipp som happ. Når det gjelder skolemiljø, tror jeg variasjonene innenfor ulike skoler i en storby kan være like store/små som de vil være fra den ene småbyen/bygda til den andre.

Jeg bor i Oslo, men tror egentlig det er best å vokse opp i Sandnessjøen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.