Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om katter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-10, 16:04   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om katter

Det er en katt som streifer i nabolaget her og som gjerne vil bo hos oss. Vi har allerede en katt og ønsker oss ikke en til. Men jeg har så vondt av denne pusen, for jeg tror ikke den har et hjem. Det er så lurvete og prøver alltid å snike seg inn til oss dersom døra står litt på gløtt.
Men jeg er så redd for at den drar uhumskheter med seg inn. Ørene til katten er helt fillete, ser ut som noen har tygd på ørene hennes. Hva kan det komme av? Skabb kanskje? Eller lopper og lus?
Den står akkurat nå utenfor verandadøren, i regnet, og kikker på meg. Kan jeg ta kontakt med dyrebeskyttelsen? Jeg vet jo ikke om den har et hjem.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.