Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

17. mai er vi så glad i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 14:42   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai er vi så glad i?

Jeg elsker det. Dro mannen til byen for å se på tog før vi fikk barn. Syntes det lokale toget var nok da jeg var gravid, men tok med Knerten på sentrums-utgaven (vi bare så på) i fjor, siden vi hadde familien min på besøk.

Jeg står opp tidelig, hører salutten, og er småtrist for at vi ikke har noe morgentog/vekkerunde her jeg bor, hjemme pleide vi lytte etter korpset, da vi var små syklet jeg og min bror etter det, så syklet vi hjem til frokost når de sluttet å gå.(de endte på skolen der de fikk frokost) På med bunad, det elsker jeg. Litt stress nå med mann og barn, særlig i fjor med fire gjester i tillegg, OG vi skulle til byen, om vi sikter på bare den lokale har vi et par timer ekstra på oss, og det er ikke noe stress med å få plass langs ruta, sånn som det er i byen...

Men jeg er altså en av de få som elsker 17. mai.

Tilgjengjeld har jeg aldri spilt i korps da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.