Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Oppstartsproblemer ny Acer bærbar

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 20:51   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Oppstartsproblemer ny Acer bærbar

Den nye Acer Aspire maskinen min vil ikke starte windows!
Kommer rett på en side hvor jeg kan velge om jeg vil kjøre en reparasjon av oppstart, eller starte windows på vanlig måte. Ingenting går. Prøver jeg å kjøre en reparasjon går maskinen en stund, og så kommer det et bilde (bakgrunnsbilde mitt tror jeg, et som fulgte med maskinen), men det er ingenting der. Prøver jeg starte windows på vanlig måte, går den bare tilbake til siden med de to ovennevnte valgene igjen. Den starter heller ikke i sikkerhetsmodus, da går den også tilbake til ovennevnte side. Jeg har 3 recovery-cd`er, men det går ikke det heller. Da står det bare "Please wait a moment", og det står i maaaaaange timer. Jeg har prøvd F10, som skal være tilbake til fabrikk-innstillinger, F8 som har mange valg, etc.

Jeg har ingenting på maskinen som jeg ikke kan miste, så formatering er helt ok. Men ingenting går. Er den nye bærbare pc`en min helt død?!
Jeg ser jo windows-logoen under oppstart, så noe må jo være på den. Eller?

Tips?

Jeg begynte forresten å få disse problemene da jeg la inn Norton antivirus.
Lillebroren min sier jeg er gærn som bruker Norton (?) ... Han kan dessverre ikke hjelpe meg, da han er på andre siden av verden akkurat nå.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.