Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Eg synes ikkje det er morsomt når Mim legg mykje tid, arbeid og kjensler i å legge ut oppskrifter og gode tips, for så å bli gjort narr av. Eg synes det er kjempetrist. Eg synes Mim er tøff og herleg som fortsetter med det, ikkje på grunn av - men på tross av syrlege kommentarar og skuldingar om å vere bedrevitande og arrogant.
Tror neppe det er oppskriftene og tipsene som er bakgrunn for beskyldningene om arroganse. Tror nok heller det er de morsomme kommentarene om folk som bruker ferdigmat.
Hun bruker en tøff tone i sine innlegg, sier ofte ting rett ut, gjerne med sarkastisk undertone (noe jeg stort sett har stor sans for), og får derfor ofte det samme tilbake. Det er en hårfin balansegang der, mellom spøk og trakassering. Noe som blir tatt opp som spøk fra en person kunne lett ha blitt tatt riktig ille opp dersom akkurat det samme kom fra "feil" person. Og alle kan trå feil av og til. Personlig har jeg veldig tykk hud og mye selvironi, og har ofte trådd kraftig feil ved å anta at andre tåler like mye som meg. Det er ikke alltid lett å vite hvor andres ømme punkt sitter.
En spøk er bare morsom så lenge den som utsettes for den også synes det. Når den sårer er den ikke morsom lenger. Uansett hvordan det var ment i utgangspunktet. Hvis det viser seg at spøken har såret uten at man mente det, ber man om unnskyldning i stedet for å fortsette å forsvare den. Og på den annen side; har man blitt såret men får forklart at det ikke var ondskapsfullt ment, og får en unnskyldning, så godtar man det, da fortsetter man ikke med videre anklager om at det var tilsiktet.
Sist redigert av My : 31-01-07 kl 14:09.
|