Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Eia og Hjernevask - intelligensforskjeller mellom raser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 14:35   #12
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eia og Hjernevask - intelligensforskjeller mellom raser

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, jeg skjønte det, men det er også en av tingene jeg tar opp i hovedinnlegget.

At en slik taktikk som har han blitt kritisert for hele veien er lettere å avskrive som masing fra sure feminister og skrullete homser, men blir veldig synlig dårlig når han tar tak i noe som oppfattes som mer kritikkverdig.

Min observarsjon gikk på at at det siste programmet hadde en litt annen taktikk (litt lignende vold-programmet), på den måten at vi fikk presentert tre posisjoner i stedet for to, og Eia plasserte seg i midten (sammen med Åmås, som de selvfølgelig ikke så seg tjent med å "kle av" i kjent stil).

En ting er at det svekker underholdningsverdien (som var det jeg mente var en parentes), noe annet er at programmet da blir veldig mye mindre provoserende rent politisk. Den varslede stormen etter programmet har jo faktisk uteblitt, så vidt jeg har registrert. Eia og Ihle er ganske flinke strateger, jeg tror de vet hvilke knapper det er for risikabelt å trykke på.

Jeg har faktisk registrert mer respons av typen enn .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.