Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ludvigsen er død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 12:29   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ludvigsen er død

Jeg så også Knutsen & Ludvigsen på Trøndelag teater en gang, men da tror jeg jeg gikk i sjette, så det må ha vært 1981/82 en gang. Jeg husker ennå hvordan jeg holdt på å ramle av stolen av latter av vitsen om tvillingene Artur og Bærtur, hvor den ene var oppkalt etter faren og den andre etter anledningen.

Ellers så har jeg bare sett dem én gang, og det var da vi på jobben var på opptak til Nytt på nytt i fjor vår og de var gjester. Jeg er veldig glad for at det var akkurat de som var gjester den gangen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.