Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Planlegging av tur til Peru

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 14:34   #1
Jakobine
Aktiv

Jakobine sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Jakobine er litt kul
Standard

Planlegging av tur til Peru

Jeg har sånn delvis tatt på meg reiseplanlegging (og å lære meg spansk ) for en tur til Peru. Mellom 4-6 personer, og hovedmålet er å ta inca trail til Macchu Picchu.

Minimum 14 dager i Peru, gjerne tre uker ser jeg for meg kan være bra.

Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele?
Både mtp rimelige flybilletter (og hvilke priser man kan forvente), arrangører av inca trail-turen (gjerne norsk guide pga engelskkunnskaper på litt varierende nivå i gruppa, men absolutt ikke noe must - men spansk utgår!), samt hvor man kunne dratt de resterende dagene av ferien (avhengig av hvor mange dager det er snakk om, selvfølgelig).

Jeg har egentlig lyst til å fikse mest mulig selv der nede, for å få det rimeligere og fordi jeg synes det er aller best, men er ikke sikker på hvor enkelt det er akkurat i Peru. Jeg har reist på lykke & fromme i Sørøst-Asia, men mulig det er litt annerledes i Sør-Amerika, som jeg ikke har noe erfaring med fra før. Vil det funke greit å bestille flybilletter og opplegg for inca trail, og så komme seg fra a til b til c på egenhånd, inkludert ordning av overnatting, transport osv?

Takksam for all slags innspill.

Jakobine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.