Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter til Egypt - galskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 10:06   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Charter til Egypt - galskap?

Jeg var i Egypt, i Hurghada, og så pyramidene. Det var en lang busstur, men definitivt verdt det. Keopspyramiden i soloppgang nesten uten folk i nærheten innfridde alle mine småjenteromantiske behov helt supert. Man kan ta fly til pyramidene også - da er det jo en ren luksustur.

Vi bodde i Makadi Bay utenfor Hurghada. Min erfaring med flyplassen der var at alt gikk fullstendig knirkefritt - ingen problemer av noe slag.

I Makadi Bay er det ingen egyptiske fastboende - det er en ren turistby hvor du altså ikke får med deg Egypt i det hele tatt. Det er bare ren og uhemmet luksus overalt. Pent, rent, lekkert. På hotellet vi bodde kunne man spise salat og hva man ville - alt var tilpasset vestlige mager. Vi ble ikke syke noen av oss.

Men vi var der i januar da. Juli er for varmt etter min smak - og jeg elsker varme.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.