Sv: Kvinnekamp på Facebook?
Opprinnelig lagt inn av Minty, her.
Jeg har måttet skjule statusoppdateringene til alle disse som har det så jævla koselig hele tiden. Det er koselig å stå opp, koselig å stable familien på bena og få dem til barnehage/skole/jobb, koselig å være på Nav, koselig å handle med alle de koselige barna på slep på den koselige nærbutikken, koselig å lage middag med de fortsatt like koselige barna hengende i buksebeina, koselig å vaske opp, koselig å få mannen hjem, koselig med barnetv, koselig med studier etter leggetid for barna, koselig med litt kosetid med mannen. Herregud. 
Ugh!
Jeg har ei tidligere klassevenninne som hele tiden legger ut (hver dag omtrent); Gleder meg til helga! Snart helg! Åh, lengter etter helg! Endelig helg! Åh, så deilig med helg! Nå koser vi oss med helg!
I tillegg til: Jeg elsker mannen min :hjerte: Jeg elsker kjæresten min :hjerte: Jeg elsker kjæresten, familien min og barna. :hjerte: Jeg er så glad i kjæresten min. :hjerte: Jeg har verdens beste kjæreste. :hjerte:
Og det verste er at HAN kommenterer henne tilbake på innleggene i nøyaktig samme stil.... det er sååå flaut. 
|