Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 07:55   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Den filmen er så dårlig! Jeg gremmet meg gjennom den og var poddesur i uker etterpå. Faktisk er jeg enda litt sur når jeg tenker på den.

Boka, derimot er veldig god. Men i filmen hadde de endret hele konseptet, detaljer som hadde så utrolig mye å si for storyen, og som hadde kostet nada å få med i filmen. Ondskapens hotell derimot, det er filmen sin.

Ellers er jeg dårlig på grøssere, særlig de med blod og gørr.

Jeg har ikke lest boka, men kan se for meg at det må være en nedtur å se filmen når man har lest boka. Det er mange år siden jeg så filmen og det jeg husker er at den var ond og ekkel på en måte som skremte meg mer enn de fleste andre filmer jeg har sett. Også har jeg en stor forkjærlighet for Max von Sydow, det må sies.

The Shining (Ondskapens hotell) var fæl første gang jeg så den. Jeg så den igjen for et par år siden og jeg synes fremdeles det er en god film med prima skuespillere, men den var ikke like skummel lenger.

Når det gjelder skrekkfilmer så tror jeg at jeg er sånn konstruert at hjernen kobler ut på en måte hvis storyen blir virkelighetsfjern. "The Shining" er skummel pga. psykiatrien. En del filmer med spøkelser, omens, og andre overnaturlige ting skremmer meg lite.. paradoksalt nok ettersom jeg faktisk ikke avviser det overnaturlige.
Det samme gjelder actionfilmer. Jeg kobler ut når det blir for villt og da gir ikke filmene meg noe. Litt synd i grunnen at jeg ikke klarer å "henge med" på enkelte filmer som i grunnen er bra.

Hvis det blir for absurd derimot koser jeg meg.

"Riget" er fascinerende, men kan vel heller ikke kalles skrekk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.