Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Katten vår har hjernerystelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 12:15   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Katten vår har hjernerystelse

Har så vondt av katten vår, slapp den inn i natt da jeg skulle legge meg, og synes den var litt rar, sjanglet litt men ble med på rommet da jeg la meg, la seg på gulvet ved senga. våknet i dag av at den virket helt forvirret, sjanglet over gulvet og det var tydelig at den hadde det vondt, virker som om den hadde vondt i beina også. i dag har den bare ligget her, så vi ringte dyrlegen, mannen hadde den med seg dit, og hun sa at katten var nok sikkert påkjørt og at han hadde hjernerystelse, dyrlegen hadde stukket den med nåler og sa han hadde lammelser i hodet, Så nå skal den bare være inne, ligge og slappe av, Etter en uke pleide de å være bra igjen sa hun,
Ungene er så lei seg her, de var så redd for at den måtte avlives, men det slapp vi heldigvis, så de ble nok litt lettet da de hørte det, katten er bare vel 7 mnd. (bildet av den i avataren min)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.