Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai, bare hygge eller mest mas?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er 17. mai bare hygge eller mest mas?
Åhhh, jeg elsker 17. mai! Bare hygge! 19 11,05%
17. mai er kjempeflott, men en anelse slitsomt også 55 31,98%
17. mai er hyggelig, men også slitsomt 55 31,98%
17. mai er mest slitsomt, men også hyggelig 31 18,02%
17. mai er mest mas 11 6,40%
Dustepoll! 1 0,58%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-10, 23:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

17. mai, bare hygge eller mest mas?

Poll kommer.

17. mai her er kjempestas! Mange mennesker, men alle er samlet et sted, litet tog med glade barn. Hoppeborger og nye bekjentskaper å møte. Alle er åpne og interessert i å lære kjenne hverandre. Slik er det vel ofte i utlandet der Sjømannskirken anordner 17. mai, kan jeg tenke meg.

I Norge så kunne jeg helst tenke meg å mest slappe av på dagen, kanskje dra noe sted der det var leker og så dra til våre venner som alltid har grilling på kvelden. Oslo og toget kunne jeg glatt ha hoppet over om det ikke var for at jeg hadde barn.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.