Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Jeg tror på saken. Jeg tror på at foreldrene er oppriktig fortvilet fordi norske leger ikke kan gjøre noe. jeg tror på at ikke alt er prøvd og at de er fortvilte fordi ikke sykehuset har lyst å ta sjansen. jeg tror på at sykehus kan rote ting til. Jeg tror på dette fordi jeg har vært der selv.
Haukeland var griserolig mtp på min gutt da han var hjertesyk. "Neida, dette er ingenting, dette går bra. Vi bare gir han litt medisin for å lette litt på vannet i kroppen. Det betyr ingenting" Hva stod det i jornalen jeg leste etter en stund? "gutten settes på diural grunnet mulig hjertesvikt!"
"neida, dette er ingenting å tenke på.. han er så frisk atte" sa haukeland.. "åh herregud, dette var i grevens tid," sa rikshospitalet.
haukeland: "neida, han har ikke svineinfluensa, bare gå ut og meng dere med resten av avdelingen med astmasyke og hjertebarn, det går fint det. Dagen etter: "uffda, beklager, vi så feil.. han har visst svineinfluensa likevel han..."
Jada, det kan skje mye, og selv om denne fb-gruppen er kun fra en side av saken så har jeg tro på at dette er fakta.. (fra den ene siden selvfølgelig)