Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips og gode råd til sydentur med små barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 09:14   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips og gode råd til sydentur med små barn

Vi reiser på til syden om et par uker og det er første gang vi reiser med både storebror 2,5 år og lillesøs 15 mnd. Vi skal bo på Vingresort med all inclusive og har leilighet med barneseng og annet utstyr. Vi blir skysset med buss til og fra flyplassen der nede.

Hva er deres erfaring med maten på slike steder? Jeg har to barn som stort sett spiser brødskive med leverpostei og skinkeost. Og som elsker pasta, pølser og fiskegrateng.

Hva er lurt å ha med?

Det er reisetrille på stedet, men jeg er veldig fristet til å ha med Bee for den er så god å trille og har veldig god skygge for solen. Dessuten kan vi ta den med til gate. Bør vi ha med Mei tai også?

Flyreisen er på 5-6 timer. Vi har med dvdspiller til storebror + bøker. Jeg er veldig spent på lillesøs som gjerne vil ut å utforske hele tiden og som nå skal sitte på fanget vårt hele turen. Jeg er i tillegg litt redd for å fly og trives best sittende i setet.

Vi lurer på om vi skal ta med babycall. Vennene vi reiser med skal bo vegg i vegg og har terrasse ved siden av vår. Eller skal vi trumfe igjennom at vi alltid sitter på vår terrasse siden vi har små barn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.