Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Glemt Hotmail-passord!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 14:58   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Glemt Hotmail-passord!

What to do?

Jeg bruker aldri hotmail-adressen min, og har følgelig glemt passordet. Når jeg ber om å få tilsendt nytt passord, får jeg valget mellom å få dette sendt til samme hotmailadressen (som jeg ikke husker passordet til, hvor er logikken? ) eller å få det sendt til en alternativ mailadresse. Jeg har ikke oppgitt noen alternativ adresse, og finner ikke ut hvor man kan lage en slik en. Jeg vander altså rundt i ring inne på Windows sine sider, uten å finne ut av noe som helst. Noen som vet hvordan dette kan løses?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.