Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 00:54   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg er enig i en ting - man skal ikke stole blindt på leger. Jeg har selv sittet og sett ene legen til mitt barn skrive opp medisiner han ikke bruker på pleieplan ved innleggelse, jeg har fått utlevert feil papier, noe som ble oppdaget da jeg ikke skjønte et kvidder av hva som sto i dem og jeg ba en lege forklare for meg, etc. Jeg har også stått på sidelinja og sett hvordan en baby ble reddet i siste liten etter feilmedisinering da legen gjorde en grov regnefeil.

Jeg har vett på å følge med, og jeg vet å si i fra når jeg oppdager at det gjøres feil rundt behandlingen av mitt barn. Jeg har også hatt en viljekamp med en lege, og vunnet, over hvilke medisner ungen min aleles ikke skal ha, ut i fra min viten om at denne medisinen ikke er spesielt god for ungen min. Leger er mennesker - de kan feile de med.

Men - fra å anerkjenne at leger er mennesker med mulighet for å gjøre feiltrinn - til å deretter trekke konklusjonen om at det er en konspirasjon av leger her i landet som heller lar barn dø, enn å miste ansikt og sende barn utenlands, fordi vi på død og liv må opprettholde image om at vi har verdens beste helsevesen?

... Nei - det blir å dra det for langt.

Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 10:09.
Inagh er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.