Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støttebein på Britax bilseter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-10, 00:44   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Støttebein på Britax bilseter

Vet mange her på FP anbefaler Britax seter, men er det ingen som har hatt problemmer med at støttebeinet har blitt for kort ? Grunnen til jeg spør er at jeg hadde en kunde innom som ville prøve et Besafe sete i bilen sin fordi de synes Britax sete tok for mye plass, besafe sete tok ikke noe mindre plass, men jeg oppdaget at støttebeinet til Britax setet ikke rakk ned i gulvet, vet ikke om det var fordi bilsete det sto i var høyere enn normalen, eller om støttebeinet er litt kort. Noen som vet ?
Tenker litt på om jeg skal prøve å få Britax seter i butikken min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.