Kurs i SFO-tiden
Jeg fikk en lite hyggelig overraskelse her forleden.
I begynnelsen av halvåret fikk vi med hjem et skriv om musikkgruppe som skulle startes opp i SFO tiden, og jeg synes dette så ut som en kjekk aktivitet for jentene mine. Sjekket prisen på skrivet, og så at det kostet 250 kr. Viste det til mannen, som leste raskt gjennom det og som også synes det så ut som en grei aktivitet. Jentene har gått på dette i 4 mnd nå, og har synes det har vært veldig kjekt.
Nå kom giroen. 1000 kr per barn. Det viser seg at det var 250 kr/mnd. Det har sikkert stått på skrivet også, men jeg fikk det ikke med meg, og jeg tror jeg uansett ville ha regnet det som usannsynlig at en aktivitet som er i SFO-tiden (som vi jo betaler for) kunne koste så mye. Så nå står jeg her med en regning på 2000 kr (jeg har tvillinger), og kjenner at jeg egentlig har lyst til å gi beskjed om at dette burde kursleder ha vært tydeligere på. Og i tillegg ønsker jeg å gi beskjed til SFO om at det er latterlig med så dyre kurs i SFO-tiden. Men jeg er egentlig ikke typen som klager og er sur mot folk, så jeg kvier meg litt i tilfelle jeg virkelig overdriver.
Så hva synes dere, er det ikke litt drøyt? Eller helt akseptabelt?
 -06
|