Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til gassgrill i prisklassen under 2000 kroner?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-10, 14:06   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til gassgrill i prisklassen under 2000 kroner?

Jeg føler at jeg spør og spør her inne for tida, men satser på at ingen føler seg forpliktet til å svare.

Grillen vår er lunefull, mener min kjære. Så vi trenger visst ny. Og tatt i betraktning at vi her i Trøndelagen har et begrenset antall dager med grillvær, og økonomien er så som så og vi ikke er grillomane med avansert kokkelering på grillen, vil vi helst ikke betale så mye.

Har noen her inne erfaring med ok griller i den priskategorien eller har sett noen ok tilbud den seinere tida?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.