Sv: De pene sommerleggene
Jeg har ikke gått med bare legger på ca. 10 år, med unntak av på sydenturer. Jeg har aldri hatt pene legger/bein, selv uten åreknutene mine, som har vært den egentlige årsaken til den langvarige tildekkingen, for jeg har, til tross for lav vekt og bmi (ca. 18) vel kjøttfulle legger, skjeve kneskåler med operasjonsarr og en manglende evne til å få brunfarge på beina.
Jeg har hatt fire åreknuteoperasjoner, og det blir minst én til før leggene kan luftes i offentlighet, tenker jeg. Ja, jeg kunne gitt beng, men disse kompleksene har vært så altoverskyggende i så lang tid nå, at det er ikke bare bare. Nå har jeg ca. 20 arr på hvert bein, og flere blir det vel, men langt heller arr i hopetall enn bulende og humpete, tykke blå årer overalt på lår og legger.
All ære til dere som viser fram leggene uansett. Men hvor er dere?! Jeg har studert andres legger på jakt etter andre med felles skjebne i hele den nevnte tiårsperioden, uten å ha sett noe som fjernt kan minne om mine bein. Selv damer i åttiårsalderen har penere bein enn meg.