Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Triste skjebner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 15:41   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Triste skjebner

Ut fra en boliigannonse får jeg lyst til å spørre hva får deg til å tro at folk har en trist skjebne?
Jeg har flyttet mye, og opplevd mange typer mennesker. Også mennesker som lever i et underlig kaos av bøker og papirer osv. Uten at deres tilsynelatende kaos gjør at de har noen trist skjebne. Var senest i går innom leiligheten til min eldste sønn, hvor det så mildest talt for jævlig ut, han har definitivt ingen trist skjebne han har det bare veldig travelt.

Jeg har vært på visning i en kommunal leilighet hos en dame som hadde en trist skjebne og hvor det virkelig så for jævlig ut. Flere år med søppel.En katt som ikke hadde vært ute på 4 år. Poser med kattesand over flere år, kattetiss som hadde trengt seg gjennom gulvet og ned i taket i leiligheten under, kattebæsj, gammel mat som stod over alt. Klær, plastposer som var lagt over der katten hadde bæsjet, det så for å si det mildt helt forferdelig ut, og kommunens representant som fulgte meg nektet meg å leie leiligheten. Den måtte tømmes, rives og bygges opp på nytt.
Damen fortsatte på samme vis i ny leilighet og det er ingen ting man får gjort med det. Hun er ikke gal, og kan ikke umyndiggjøres. Ergo forblir det slik.

Min svoger jobber som rørlegger og møter også mange slike skjebner. Mennesker som virkelig lever i møkka, i Norge. Det blir noe helt annet en generelt "rot" som folk gjerne har et visst system i.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.