Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan noen lære meg litt om kattehold

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 10:41   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen lære meg litt om kattehold

Vi kom hjem med to nydelig kattunger igår. Jeg er oppvokst med katt, men da var det min mor som tok seg av de mer praktiske tingene. Nå lurer jeg på mange ting. Kattene ble hentet igår, men jeg glemte å spørre hvor gamle de var. Hvor gamle pleier de å være når de er leveringsklare? Og når kan jeg begynne å ha dem ute? Det er guttekatter så jeg vil kastrere dem ettehvert, når kan jeg gjøre det? Og bør jeg begynne med ormkur nå eller når de har blitt utekatter?

Andre gode råd mottas med takk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.