Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortelle meg om hundehold?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 23:13   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortelle meg om hundehold?

Hunden kommer med bur, vi får se om vi får plass til det og vogna samtidig, eller rettere sagt, hvilken ny vogn vi kan kjøpe, vi er ikke sikker på hva slags løsning vi skal gå for i forhold til søsken...

Grinda vi har for trappene og rundt vedovnen er egentlig ei lekegrind (pluss noe utvidelse, sånn greie som kan brukes på flere måter) så vi får se hvordan vi løser det, når Knerten var liten (men mobil) delte den stua i to, en babydel og en "farligere del", men nå har han tilgang til hele etasjen. Muligens deler vi av igjen på et vis når babyen kommer, slik at baby og hund har hver sin del av stua.

Gitt at vi bor her da, vi har jo egentlig planer om å flytte, da må vi se hvordan planløsningen er der vi i så fall blir å bo. Dette finner vi vel ut av, det er jo noen mnd til babyen kommer. Men lekene til Knerten ligger pr i dag utover hele etasjen, et slig rot. Vi må vel bli litt flinkere til å rydde sammen/lære ham å rydde sammen. Selv om hun etter sigende ikke tar barneleker fra gulvet, så trenger de ikke flyte...

Vann tilgjengelig for hunden hele tiden, og en sønn som elsker å plaske vil bli en utfordring i en fase fremover...

Jeg kjenner at jeg ikke udelt gleder meg... men jeg går inn i dette med et åpent sinn, så får vi se hvordan det går.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.