Når man skal kjøpe noe og ikke får kontakt med selger - hjelp
Jeg skal kjøpe noen hagemøbler på Finn, og i sendte i forregår mail til selgeren for å høre om møblene var ledige. Jeg fikk svar tidlig i går morges at det var de. Jeg skrev tilbake at jeg ville kjøpe dem og kunne hente i morgen (altså i dag). Etter det har jeg ikke hørt noe. Prøvde å ringe i går kveld, men fikk ikke svar og han har ikke ringt opp igjen. Jeg sendte mail igjen i går kveld og sa jeg måtte ha svar litt kjapt på når møblene kunne hentes, men har ikke hørt noe enda. Han kan jo ha det travelt, selvsagt, så jeg gir det jo litt tid, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre om jeg ikke hører noe mer nå?
Jeg MÅ ha de møblene kjapt, vi vil sitte ute på terrassen i helgen! Og det er flere hagemøbler på Finn som jeg kan kjøpe om jeg ikke får disse, men de forsvinner jo de også om jeg venter for lenge.
Jeg har vel i grunnen bundet meg til å kjøpe dem nå siden jeg skrev på mail i går at jeg ville ha dem? Men om han bruker dagesvis på å svare eller jeg aldri mer hører noe? ARGH! Jeg ringer igjen litt senere. *utålmodig*