Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 14:39   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Mye å spare på de ulike apotek-kjedene

Nå for tiden har ditt apotek tilbud på en bodylotion fra Vichy, 400 ml til 139 kr, vanlig pris er 329! Synes det er deilig å ha den som dagligdagsbodylotion, vichy har veldig mange fine produkter til hud synes jeg. Hadde den ikke vært på tilbud, hadde jeg nok ikke tatt meg råd til å bruke den til daglig.

Dessuten skulle jeg gå til innkjøp av lipglos her forleden, visste ikke helt hvilken jeg passet best, og da fant jeg Acos lipglos, på ditt apotek det også, 3 forskjellige farger til 99, så de solgte en og en av disse til 89 kroner!

Ser jo at ofte har de ulike apotek-kjedene mange forskjellige tilbud, 30-og 50% avslag på mange ting. Jeg benytter meg ofte av disse tilbudene, i det hele tatt kjøper jeg veldig mye på tilbud. Jeg innbiller meg at jeg sparer veldig mye på dette, og så blir det litt enklere å prøve nye ting, som en ikke vet om en liker ennå.

Følger dere andre med, og kjøper når det er tilbud på slike ting?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.