Noen med en god plan for strekningen Roma - Sorrento?
Jeg er så dum på sånne feriegreier - det er jo et mirakel at vi faktisk kommer oss på ferie og faktisk får fine ferier.
Men nå som Veronal ga meg linken til feriehus, en på jobben sa at jeg måtte fly Ryanair, og jeg selv klarte å bestille hotell for de to dagene på slutten ( ) så mangler jeg bare to ting så er vi på tur.
Jeg mangler å bestille hotell i Roma for den første natten. Det skal jeg nok klare altså. :får til hotels.com:
Men før jeg bestiller hotell så skulle jeg funnet ut hvordan vi kommer oss dit vi skal dagen etter - teit å bo i andre enden av byen fra der vi skal dra.
Noen som har en glup plan på å komme seg fra Roma til Sorrento? (Eller nærare bestemt fra Roma til Nerano).
Tog er tungvint tror jeg. Såvidt jeg skjønner er det da tog til Napoli og buss derfra og enda en buss til slutt.
Det går buss fra Roma til Sorrento direkte - pleier sånne busser i Italia være ala langdistansebusser her? Jeg orker ikke 30 mil på lokalbuss ala Oslo Sporveier med hele feriebagasjen på fanget nemlig. 
|