Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg vil også trene

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 12:16   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også trene

Jeg vil bli en som trener.
Men jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Jeg tror jeg må begynne med å bare legge inn litt mer aktivitet i hverdagen. Også må jeg finne noe å trene med som er litt morsomt.

Jeg vet mange syns det er fint/morsomt å jogge, men jeg kan ikke jogge. Jeg har hatt skader i begge knær tidligere. Knærne svikter lett, da det er noen bånd inni der som aldri har trukket seg sammen etter et par episoder med knærne ut av ledd. Og nå er jeg så tung at all form for løping er som å be om at knærne skal bli ødelagte for alltid.
Jeg kan løpegå på en slik elipsemaskin. Det liker jeg. Musikk på øret eller serie på Tv'en eller noe. Og jeg liker litt å svømme. Jeg bare liker ikke å være i svømmehallen. Og håret mitt blir helt tullete av klorvann.

Styrketrening er noe av det kjedeligste jeg vet. Må man trene styrke? Hvis jeg for eksempel klarer å jobbe opp litt kondis og bruke den der elipsemaskinen litt, og svømmer nå og da når jeg manner meg opp til det? Det er ikke sånn at det er bortkastet hvis jeg ikke trener styrke i tillegg?

Men jeg må finne noe som er gøy å drive med. Jeg er en av dem som enten sitter hjemme med laptopen, eller sitter på kafé eller bar. Det er vel ikke dugelig i lengden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.