Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 01:40   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Jeg liksom-booket billetter nå for å sjekke totalpris, vi skal dit i juli. Jeg valgte 3 stk over 120 cm og 1 stk under, det ble 1212,- kroner. Men på billett-listen står det "95 - 120 cm" på det ene barnet, men han er ikke så høy, han er knappe 84 cm! Går han gratis da? Synes det er en vits å få billett til ham knappe 50,- kroner billigere enn vår billett når det er så lite han kan ta med sin størrelse.

Og er det noen rimelige spisesteder der? Jeg har vært der mange ganger før men har gullfiskhukommelse. Buffeten blir litt vel dyr, jeg er småspist og får overhodet ikke i nærheten av valuta for pengene, det samme er ungene. Nistekurv, kanskje?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.