Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Crazy familie på bussen i går

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 18:54   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Crazy familie på bussen i går

I går hadde jeg og ungene vært på et kjøpesenter, også skulle vi bare ta bussen rett ned til der hvor den nye bybanen går fra slik at vi skulle teste den ut. Da vi gikk på bussen kom det en gal (i mine øyne) familie inn på bussen. Moren med 5-6 unger i alderen 6-15 år ca. Med seg hadde de en stappfull handlevogn som tilhørte senteret. (handlevognen altså) De hadde tydeligvis storhandlet. Og nå skulle de hjem. med bussen. sammen med handlevognen.

De presset seg inn der hvor jeg sto med vognen og som om ikke bussen var full nok fra før, så dro de med seg handlevognen inn. Jeg er vanligvis den som ikke tørr å si noe, men jeg er så utrolig moody fortiden. jeg måtte bare se på henne og spørr hva de drev med?
Joda, de skulle bare hjem de.
Jeg sa høylytt at det der var ikke lov, og at det er farlig, i håp om at busssjåføren skulle høre det. Dørene lukket seg og bussen begynte å kjøre.
Som forventet klarte de ikke holde vognen i ro så den føk frem og tilbake og smalt inn i min og en annen barnevogn som sto der. Snuppa og jeg sto pga det ikke var plass til å sitte så når bussen stoppet for rødt lys, trillet handlevognen raskt mot oss, og jeg fikk tatt i mot i sisteliten før vi ble meid ned.

jeg er rystet over at folk kan finne på slike ting? Da vi gikk av bussen, gikk jeg frem til sjøføren og gav beskjd. Håper han kastet hele familien på hodet ut av bussen. Galskap!!

måtte bare sladre litt her inne jeg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.