Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Misfornøyd med hårklipp

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 21:41   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Misfornøyd med hårklipp

Hva gjør dere når dere ikke er fornøyde med frisørens jobb? Jeg er særdeles lite fornøyd med frisyren jeg endte opp med i dag og lurer på hva neste trekk bør være. Det har jo lite for seg å forsøke å få frisøren til å rette det opp, og jeg tror jeg må dra til en langt dyrere frisør og se om det går ann å redde tustene, så får det bare være at det blir tusenlappen dyrere. Det kjipe er at hun har tynnet det ut så mye at det knapt er mulig å gjøre noe annet enn å klippe det pinkort. Og det var fint på meg da jeg var 30 kg lettere og ikke nå som det bare kommer til å framheve dobbelthaka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.