Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp, jeg er pære og jeg kan ikke kle meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 14:09   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp, jeg er pære og jeg kan ikke kle meg

Jeg er nok pære, og jeg kan ikke kle meg. Jeg bruker vide klær, for jeg vil ikke vise frem kroppen min. Dermed ser jeg antagelig større ut. Men jeg klarer ikke tettsittende klær eller å vise noe hud. Jeg er tilknapt kan man si. Den sist innkjøpte blusetunikaen min syntes 7 åringen min var alt for stor til meg. Så jeg tror jeg behøver noen grep og litt fornyelse.
En ting som jeg synes er litt pussig når jeg skal kjøpe klær er et jeg må ha større størrelse i overkroppen enn i underkroppen selv om jeg har både smale skuldre og små pupper. Kanskje det er fordi jeg liker klærne for store? Hva slags klær kan man bruke som pære som ikke virker forstørrende?
Jeg føler meg igrunn mer som et eple, men det begynner ikke å skrå ut før under ribbeina. Kanskje jeg er en blandingsfrukt?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.