Sv: Svømmeopplæring i skolen?
For meg som er åleina med to blir da både dyrt og vanskelig å dra i basseng med ungane. Eg tør rett og slett ikkje å gå i svømmehall med to der 1 kan svømma 4 tak uten armringer før bare hårtustane stikker opp, og 1 som ikkje kan svømma med armingar. Og så kommer prisen på toppen av dette. Badesesongen varer 4-5 uker i året om me er heldige, så eg er nok litt avhengig av svømmeundervisning på skulen om da ikkje skal ta årevis før jentene svømmer.
No bur eg heldigvis i ein kommune som har bestemt at 4. klasse SKAL kunne svømme. 1. klasse får 2 timar vannlek, 2. og 3. klasse får 18 timar i basseng i løpet av 3 veker og resten får 2 timar med svømmetest. Dei over 3. klasse som ikkje kan svømma, skal følga svømmeundervisninga til 2. og 3. til dei kan da.
Men eg er født og oppvokst på ei øy, og her er da folk på min eigen alder som ikkje kan svømma. Og når øybuarar ikkje kan da, er da kanskje ikkje så rart at folk frå andre plasser og land ikkje lærer da. Problemet ang. invandrarar er vel gjerna at foreldrene ikkje ser viktigheten i at deiras barn kan såpass mykje i vatnet, at dei klarer å berga seg inn til lands om da skjer noko.