Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Storfamilier (5 eller flere) - hvor mye bruker dere på mat i mnd?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 21:13   #20
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Storfamilier (5 eller flere) - hvor mye bruker dere på mat i mnd?

Vi bruker 10000,- hver måned. Da er ikke restaurantspising tatt med, heller ikke virkelig store selskaper som vi arrangerer innimellom. Vi er 2 voksne og 4 barn på 2, 3, 12 og 15 år og 15-åringer spiser som en voksen. Og så har vi middagsgjester flere ganger i uken, er vel i snitt 7 til middag hver dag ihvertfall. Vi er bevisste på hva vi handler, men jeg tror vi kan spare en del likevel hvis jeg skjerper meg litt.
Jeg vil få mye tid hjemme nå fra august av og vil kunne lage en del mat fra bunnen av / bake brød selv, håper det kan bidra til at vi kan bruke mindre på mat og husholdning, og mere på noe som er gøyere.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02.