Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Din erfaring med lydbøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-10, 19:47   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din erfaring med lydbøker?

Jeg har i grunnen aldri fikset det med lydbøker. Nå som jeg er i gang med Knausgård, tenkte jeg likevel at jeg skulle gi det en ny sjanse. Det er jo grenser for hvor mange sider jeg klarer å lese når jeg ikke lenger har ferie, selv om bøkene er aldri så lettleste. Jeg er omtrent halvveis i Min kamp 3-lydboka nå og jeg innrømmer at det er en vanesak. Likevel må jeg si at det er voldsomt irriterende at en skuespiller tolker det som står skrevet. Jeg får liksom ikke følelsen at det er Knausgård som snakker til meg, sånn som i de to første bøkene. Det er frustrerende å ikke kunne gå tilbake for å liksom forsterke noe av det som står skrevet. Også så sakte det går framover!

Hører dere på lydbøker, og liker dere det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.