Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 01:46   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp til sminke

Først, jeg er i jåleforumet :noia:

Så, jada, lett påvirkelig og dønn inspirert av Dolly har jeg altså forvillet meg inn her og jeg trenger vel ikke helt utdype at jeg ikke er bevandret i jåleverden.

Når jeg leste tråden til Dolly var det en del ting som traff litt og jeg kunne overføre på meg selv.
Jeg har jo sett det i speilet, det slitene trøtte mammafjeset som jeg ikke helt føler tilhører meg. Og fra å ha vært den freshe og alltid uthvilte lillesøsteren i flokken, er flisen snudd og søstrene mine sitter der som flotte 40 åringer og stråler som sunnhetene selv. De har alltid brukt sminke, jeg har aldri brukt sminke.

Til nå har jeg alltid klart meg på det naturlig friske, til nød litt maskara.
1 barn og utallige våkenetter seinere ser jeg at det ikke holder. Jeg vil se fresh ut jeg også!
Så hvordan går man da frem? Hvordan finner man rette produkter (jeg kan ikke alle navnene en gang) som passer og man ikke føler man tar på seg en maske?
Ja, jeg har jo prøvd litt på egenhånd, og endt opp med kaste/gi vekk produktene hver gang, og det blir jo dyrt i lengden.

Finnes det ikke noe studio/salong der man kan gå og bli lært, få analyse og de rette produktene og fargene her i Bergen?

Jeg har forresten blitt sminket på salong en gang i mitt liv, når jeg skulle gifte meg. Da valgte hun å bruke minimalt med produkter på meg da jeg hadde fin hud og fine farger selv. Det var før barn ...
Huden har virkelig forandret seg etter barn, den er rødflammet og full av store porer nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.