Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
Er Krepser kjent for å være slitsomme? 
Jeg tror stjernetegn overkjører navnebetydning hur tid som helst! :heier på stjernetegn:
Veldig enig i dette! Og om krepser er slitsomme - jeg er vekt så kreps og vekt går veldig greit sammen, men krepser er somregel ikke impulsive - ting skal tenkes nøye igjennom - og jeg er ikke helt der.
Litt om Krepsen:
Krepsen representerer emosjoner, stemninger og omsorg. Tegnet kombinerer vannets følelser og intuisjon, den ledende energiens igangsettende egenskaper og den feminine sensitivitet, med Månens behov for trygghet og næring. Krepsen er et subjektiv og følelsesmessig engasjert tegn. Det er forsiktig og vil helst vise omsorg overfor andre. En Kreps som er trygg på sine omgivelser, har et godt hjem og respekterer sine følelser, er en fornøyd Kreps.
Krepsen er hjemmekjær, emosjonell og lunefull. Den symboliserer trygghet, røtter, omsorg, næring, familie og morsrollen. Stjernetegnet er forsiktig, sjenert og reservert. Det tar tid å komme til bunns i en Kreps. Krepsen liker å trekke i trådene og ikke selv stå i rampelyset.