Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du ta ferie i barnas sommerferie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan du ta ferie i løpet av skolens sommerferie?
Ja, men vanligvis ikke mer enn én uke i løpet av barnas sommerferie. 3 1,66%
Ja, men vanligvis ikke mer enn to uker i løpet av barnas sommerferie. 11 6,08%
Ja, jeg kan vanligvis ta tre uker eller mer i løpet av barnas sommerferie. 163 90,06%
Nei, jeg kan vanligvis ikke ta ut noe ferie i løpet av barnas sommerferie. 3 1,66%
Dustepoll/Jeg har ikke ferie/Jeg vil helst ikke ha ferie med ungene 1 0,55%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 13:12   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ta ferie i barnas sommerferie?

I lys av "ta barna ut av skolen"-diskusjonen lurer jeg på hvor mange det egentlig er som ikke har mulighet til å ta ferie i løpet av den tiden barna har skoleferie. Da tenker jeg bare på skolens sommerferie, ikke høstferie, juleferie, påskeferie eller vinterferie.

Hjemmeværende, arbeidsløse, folk i barselpermisjon og andre som ikke vanligvis er på jobb eller i studier, kan enten krysse av for hva de gjør i "normalår", eller krysse av for at de kan ta mer enn tre uker "ferie" mens ungene har ferie. Poenget er å se hvor mange som kan være sammen med ungene sine på fulltid i løpet av sommerferien, ikke å kartlegge hvor mange uker ferie folk har.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.