Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Vi har også kommet hjem. Mokkmokk, tro om vi har sett hverandre? Jeg er knallfornøyd med stedet. Ferie på boks ja, men veldig fornøyd med opplegget. Rommet var fint (vi bodde på triton med balkong mot stranden, helt nydelig å sitte der om kvelden). Hyggelige ansatte. Helt grei mat, vi hadde buffet forhåndskjøpt og var svært fornøyd med den biten. Veldig greit når man har kresne unger. Barna mener at La Tasca er det beste spisestedet i verden. Badeland i nærheten var knall, det samme var besøk i Lindos og Rhodos by, litt utenfor anlegget må jeg for ikke å bli gal.
Barneopplegget var også helt greit. Minsten stortrivdes og hadde en crush med Lollo som ikke var sann. Det medførte litt trasige trassanfall, for ingen andre unger skulle jo få noe med lollo å gjøre, men dog. Eldstemann var veldig happy med opplegget for de store barna. Mens han i midten var liksom blant de største av de minste og syntes nok det var litt kjedelig og barnslig, så han var ikke så ivrig.
Tja, om vi har sett hverandre? Ungene mine var ihvertfall med på MiniStars (andre uka). Storesøster med "Manboy" og tvinsa med Lollo & Bernie-sangen. Sjuåringen min var også litt lunken til noe av underholdninga, ja. Hun siklet veldig på aktivitetene for de fra 8 år og oppover, men det får bli til neste år. Dette er første gangen vår til syden med barn, så når det gjelder underholdning så har vi lite å sammenligne med. Den ene av tvillingene var livredd Lollo, så hun var ihvertfall ingen konkurranse for din gutt. Hun nektet til og med å klemme Lollo oppå scenen der, ville bare klemme Bernie som var hennes favoritt. 
|