Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Overgang PC til Mac - noen som har angret?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 21:09   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Overgang PC til Mac - noen som har angret?

Jeg fikk min første mac som 9 åring Så en ny et par år etter på. Som 16 åring kjøpte jeg meg en pc så dum som jeg var, var han som nå er min mann som bestilte den og satte den samme... Noe så dumt har jeg aldri gjort. Så fikk jeg en laptop mac et par år etterpå. Pga manns jobb så kjøpte vi en windass maskin på sånn jobb kvoteting. Men hadde jo laptopen mac da. Men den windassen ble fort til Linux Etter noen år så kjøpte vi en mac mini, og etter det har min mamma kjøpt seg mac mini,svigermor mac laptop.
Mamma betalte like mye for mac minien som en ny stasjonær pc hadde kostet henne.
Men fordelen med mac mini(forige utgave ikke den helt nye for den likte jeg ikke) er at den er liten ,SØT og fiiin Den nye er litt større i omkrets men lavere men den er ikke like søt lengre :/

Jeg skal aldri mere ha windass. NEVER EVER
turbo har en windass laptop som er hannes og jeg tar ikke i den om jeg ikke må.
På jobb har vi 4 pcer med windass 7 og en med linux. jeg tar den med linux om jeg må gjøre noe annet uten om jobb programmet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.